• Geschenk Voor Mij
  • Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Indien u de oplossing van uw probleem hier niet kunnen vinden, kunt u contact opnemen met de persoon van wie u de inlogcode heeft ontvangen.

1) Hoe werkt Geschenkvoormij?

Heel eenvoudig! U kunt inloggen met de code die u heeft gekregen. Kies uw geschenk uit en verzend het formulier.

2) Ik heb een inlogcode gekregen. Wat moet ik nu doen?

Met deze inlogcode kunt u de keuzesite bereiken. Typ de code in en druk op inloggen.
Attentie: de inlogcode heeft een beperkte geldigheid!

3) Ik ben mijn inlogcode kwijt.

Bij verlies van uw inlogcode kunt u zich wenden tot degene van wie u de inlogcode gekregen heeft.

4) Waarom werkt mijn inlogcode niet?

Mogelijkheid 1: uw browser accepteert geen cookies

Voor het inloggen op deze website en voor het verzenden van uw bestelling is het nodig dat uw browser cookies accepteert. Mogelijk is uw browser ingesteld op het niet accepteren van cookies. Informatie over hoe u dit kunt controleren en hoe u cookies kunt aanzetten in de meest gebruikte browsers vindt u hieronder. Kijk ook onder 'Cookies op deze website' voor meer informatie over het gebruik van cookies.

Internet Explorer:
Informatie over het aan- en uitzetten van cookies voor de meest gebruikte versies van Internet Explorer vindt u hier:

  • Internet Explorer 7 en 8
  • Internet Explorer 9
  • Internet Explorer 10

Mozilla Firefox
Informatie over het aan- en uitzetten van cookies in Firefox vindt u op de Firefox supportpagina. Kies bovenaan de pagina uw besturingssysteem en uw versie van Firefox.

Google Chrome
Informatie over het aan- en uitzetten van cookies in Google Chrome vindt u op de Chrome support pagina.

Safari 6 (Mountain Lion)
De (Engelstalige) informatie over het aan- of uitzetten van cookies in Safari vindt u op de Apple Support site.

Mogelijkheid 2: uw bedrijf heeft een zeer strikte firewall

Plaats uw bestelling thuis of elders. Helaas kunt u vanaf uw werkplek niet bestellen.

5) Ik kreeg een foutmelding tijdens het verzenden...

Misschien zijn de andere ontvangers van het geschenk ook online. Het zou kunnen dat het daardoor tijdelijk te druk is. Wij verzoeken u in dit geval om de bestelling op een later moment te verzenden.


Mochten er problemen blijven optreden bij het bezoek aan de site kan het zijn dat de instellingen op uw pc of laptop in de weg zitten. Misschien kunt u het op een andere computer nogmaals proberen?


Als het dan nog niet lukt verzoeken wij u contact op te nemen met degene via wie u dit geschenk ontvangt. U vindt de contactgegevens in de e-mail of brief die u bij uw inlogcode ontving. Wij zouden het op prijs stellen wanneer u de eventuele originele foutmelding kunt meesturen - dit kan voor ons het zoeken naar een oplossing aanzienlijk vereenvoudigen!

6) De geldigheid van mijn inlogcode is verstreken.

Geschenkvoormij heeft in overleg een bepaalde geldigheid toegekend aan de inlogcode. Helaas is het na deze datum niet meer mogelijk een bestelling te plaatsen. Mocht u hier nog verdere vragen over hebben, dan kunt u zich wenden tot degene van wie u de inlogcode gekregen heeft.

7) Wat gebeurt er met de gegevens die ik in heb gevuld?

Wij gebruiken uw gegevens uitsluitend om uw bestelling te verzorgen. U ontvangt van ons geen ongewenste email en wij verkopen uw gegevens niet aan derden.

8) Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies voor het inloggen op de website.

Wat is een cookie?
Een cookie is een simpel klein bestandje dat wordt meegestuurd met de pagina’s van deze website en door uw browser op de harde schrijf van uw computer wordt opgeslagen. Wanneer u een volgende pagina opvraagt, kan deze opgeslagen informatie naar ons worden teruggestuurd.

Welke cookies gebruiken wij?
De cookies die wij gebruiken zijn zogenaamde sessie cookies. Dit type cookies wordt automatisch van uw harddisk verwijderd zodra u uw browser afsluit.

Waarvoor gebruiken wij deze cookies?
Wij gebruiken cookies uitsluitend voor het bijhouden van uw logingegevens zolang u bent ingelogd. Zonder deze cookies zou u niet kunnen inloggen en is het verzenden van uw bestelformulier onmogelijk.

9) Hoe en waar ontvang ik het geschenk?

Dat ligt aan de afspraak die met de opdrachtgever is gemaakt. Alles staat uitgebreid uitgelegd in de keuzesite welke u bereikt na inloggen.

10) Hoe kan ik zien dat ik besteld heb?

U ontvangt na bestelling een bevestigingsmail. Bewaar deze goed. 

11) Ik krijg het geschenk thuisgestuurd. Hoe gaat dat met aflevering?

Uw geschenk wordt op het adres afgeleverd dat u heeft ingevuld. De transporteur/postbezorger laat bij afwezigheid een bericht achter.

12) Mijn geschenk zou thuisbezorgd worden maar ik heb het nog niet ontvangen?

Controleer de afleverdatum. Is deze verstreken dan kunt u contact opnemen met degene van wie u de inlogcode gekregen heeft.

13) Ik heb een ander geschenk gekregen dan dat ik heb besteld.

Neem contact op  met degene van wie u de inlogcode gekregen heeft.

14) Mijn geschenk is beschadigd of defect.

Neem contact op met degene van wie u de inlogcode gekregen heeft.

15) Ik mis een artikel uit het geschenkpakket.

Neem contact op met degene van wie u de inlogcode gekregen heeft.

16) Zit er garantie op mijn geschenk?

Op electrische apparaten zit garantie. Mocht het apparaat defect raken neem dan contact op met degene van wie u de inlogcode gekregen heeft.

© 2012 Geschenk Voor Mij